Direktlänk till inlägg 1 november 2007

Ridning i STORM

Av Pernilla - 1 november 2007 15:25

Alltså - idag var det storm ute! Soligt men annars inte kul alls...

Och naturligtvis fick jag för mig att jag skulle träna på stång och kapson idag eftersom jag hade Wille med och bara kunde rida på lägdan i alla fall.

Red ju mycket på den portugisiska stången tidigare och hon funkar så bra på den. har den att tacka för mycket!

MEN - ingen hit att ta den idag för min häst var ett monster...hon var allt utom på marken med benen. Typ. Det var ju som sagt var storm *hrrmmm*


Men de korta stunder hon faktiskt koncentrerade sig så gick hon bra. hon svarade bra på den. Måste använda den lite oftare framöver, får igenom sökningen jättebra samt böjningen superbra med kapsonen. Vilka underbara grejor!


Wille sa att han skulle rida "Min Nátt" men jag vågade inte sätta honom på henne idag. Jag förklarade att hon var ett monster idag och den förklaringen tog han och vi gick hem och lekte monster istället :-) wwwwooooaaaaouuwww! grrrrrrr! mmmmooooorrrrrrrr! (snart halloween)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 11 maj 2011 11:54

Jag tror allt det är dags att blogga lite igen. Snart. Måste bara få lite tid. Och denna vecka är extremt olämplig. Nästa vecka?   ...

Av Pernilla - 11 maj 2011 11:52

Helt ny! Prislappen kvar, den var för liten :-( Nypris 1199:- nu 400:-! En liten gulnad på ett ställe, fläck? vet inte, men inget som stör, ovanför dragkedjan mitt på magen, om man zoomar bilden kan man se den. Regn och vindjacka, i extremt cool och ...

Av Pernilla - 27 april 2010 00:16

Vet egentligen inte hur denna kunde bli så god, men det blev den....underbart god och nyttig!   Pernillas kyckling och grönsaksgryta     1 st Squash 700 gram kycklingfilé 2 st gul lök 2 st Paprika, röd 2 klyfta ...

Av Pernilla - 26 april 2010 11:39

...gjorde jag mitt senaste blogg-inlägg... Då satt jag också här i Bjästa i just det här huset. Då var det under tio dagar när husägaren var utomlands och behövde kattvakt, nu har vi bott här i snart en månad...fyra personer inneboende hos en annan...

Ovido - Quiz & Flashcards