Alla inlägg under maj 2009

Av Pernilla - 21 maj 2009 23:58

när brukar bebisar börja vända från mage till rygg? Robbie gjorde det just i alla fall och blev väääääldigt nöjd :-)

Av Pernilla - 21 maj 2009 22:10

Har vart så orolig för honom att jag inte velat skriva, jag hade faktiskt i tanken börja vänja mig vid ett liv utan honom. MEN, så var det "bara" hovböld så han är på bättringsvägen!

3 dagar tog det från femgradigt halt utan stöd på ett ben, till att han sprang och busade i hagen, om än lite knaggligt...

Men, han kommer tillbaka min gamle vän :-)

Och tusen TACK till Linda som tagit så bra hand om honom nu när han vart sjuk, bytt bandage, haft honom inne osv. Thanks!

Av Pernilla - 21 maj 2009 22:08

Idag satt jag på en häst för första gången sen jag fick Robbie. Min kropp är inte ok än så jag har inte velat börja rida ännu. Men idag när jag var och höll lektion för en häst jag aldrig sett innan så blev jag så nyfiken om han kändes som jag trodde att han kändes, dvs om min "analys" stämde. Och, det gjorde den :-)

Och hästen var så trevlig så!

Mersmak!

Av Pernilla - 21 maj 2009 22:03

Inte så bra kvalité, mobilkamera...

Av Pernilla - 21 maj 2009 20:56

härom kvällen när jag var på möte och hade Wille med mig så hade min moster Irene vart förbi med en blomma :-)

den doftar underbart!

och så fick hon mata Robbie :-)

Ovido - Quiz & Flashcards