Direktlänk till inlägg 21 maj 2009

Zorro

Av Pernilla - 21 maj 2009 22:10

Har vart så orolig för honom att jag inte velat skriva, jag hade faktiskt i tanken börja vänja mig vid ett liv utan honom. MEN, så var det "bara" hovböld så han är på bättringsvägen!

3 dagar tog det från femgradigt halt utan stöd på ett ben, till att han sprang och busade i hagen, om än lite knaggligt...

Men, han kommer tillbaka min gamle vän :-)

Och tusen TACK till Linda som tagit så bra hand om honom nu när han vart sjuk, bytt bandage, haft honom inne osv. Thanks!

 
 
Ingen bild

Therese

22 maj 2009 09:31

Så skönt att det inte var något värre!

 
Ingen bild

Linda C

22 maj 2009 10:26

Ingen fara de klart man hjälper till de är liksom långt att åka bara för att byta bandage ;0) Så skööööönt de inte var nått värre med honom man var lite orolig där ett tag... *phu*

 
Ingen bild

Mamsen

22 maj 2009 11:59

Skönt ;) o värdefullt att ha fina vänner! kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 11 maj 2011 11:54

Jag tror allt det är dags att blogga lite igen. Snart. Måste bara få lite tid. Och denna vecka är extremt olämplig. Nästa vecka?   ...

Av Pernilla - 11 maj 2011 11:52

Helt ny! Prislappen kvar, den var för liten :-( Nypris 1199:- nu 400:-! En liten gulnad på ett ställe, fläck? vet inte, men inget som stör, ovanför dragkedjan mitt på magen, om man zoomar bilden kan man se den. Regn och vindjacka, i extremt cool och ...

Av Pernilla - 27 april 2010 00:16

Vet egentligen inte hur denna kunde bli så god, men det blev den....underbart god och nyttig!   Pernillas kyckling och grönsaksgryta     1 st Squash 700 gram kycklingfilé 2 st gul lök 2 st Paprika, röd 2 klyfta ...

Av Pernilla - 26 april 2010 11:39

...gjorde jag mitt senaste blogg-inlägg... Då satt jag också här i Bjästa i just det här huset. Då var det under tio dagar när husägaren var utomlands och behövde kattvakt, nu har vi bott här i snart en månad...fyra personer inneboende hos en annan...

Ovido - Quiz & Flashcards