Alla inlägg den 17 maj 2009

Av Pernilla - 17 maj 2009 00:09

inatt när jag skulle sova kom jag på att jag bara måste köpa min sommarparfym Agua di Gio av Armani, trots att jag har en massa parfymer...men denna är bara så SOMMAR! och så lätt, älskar den!


hittade den till bra pris på www.billigparfym.se men blev så arg när jag skulle fullfölja beställningen, parfymen var billig men sen tog de 49:- för postförskott eller faktura plus 69:- för frakt, FÖR EN LITEN PARFYMFLASKA! irriterande, så nu sitter jag och letar den på annan sida.

hittade www.nordicfeel.se men där fanns den inte, de har dock gratis frakt och annat än parfymer. återkommer om jag hittar Armanis billigt nån stans.


hittade den här http://www.parfym.se/Product.aspx?ProductID=1725 perfekt med liten flaska men så var den slut så klart :-(


yes! hittade den påm www.shopping4net.se även där på liten flaska! de är dessutom snabba att skicka :-) har den nog på tisdag!

Ovido - Quiz & Flashcards