Direktlänk till inlägg 26 april 2010

För två månader sen...

Av Pernilla - 26 april 2010 11:39

...gjorde jag mitt senaste blogg-inlägg...

Då satt jag också här i Bjästa i just det här huset. Då var det under tio dagar när husägaren var utomlands och behövde kattvakt, nu har vi bott här i snart en månad...fyra personer inneboende hos en annan familj...

Nu är vi riktigt less, inte på husägarna eller så, för de är fantastiska och har ett underbart tålamod, utan på situationen. Flänga hit och dit fram och tillbaka, leva med alla saker nedpackade i påsar och lådor. Leva som om man är på en tillfällig resa, fast det är man inte...

MEN snart är huset klart för inflytt! Åh så vi längtar...vårt eget hus i nytt skick!!!

Det är nära nu, kanske en vecka bort  



 
 
Therese

Therese

26 april 2010 18:34

Nu är det nära..............

http://www.stromsgarden.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 11 maj 2011 11:54

Jag tror allt det är dags att blogga lite igen. Snart. Måste bara få lite tid. Och denna vecka är extremt olämplig. Nästa vecka?   ...

Av Pernilla - 11 maj 2011 11:52

Helt ny! Prislappen kvar, den var för liten :-( Nypris 1199:- nu 400:-! En liten gulnad på ett ställe, fläck? vet inte, men inget som stör, ovanför dragkedjan mitt på magen, om man zoomar bilden kan man se den. Regn och vindjacka, i extremt cool och ...

Av Pernilla - 27 april 2010 00:16

Vet egentligen inte hur denna kunde bli så god, men det blev den....underbart god och nyttig!   Pernillas kyckling och grönsaksgryta     1 st Squash 700 gram kycklingfilé 2 st gul lök 2 st Paprika, röd 2 klyfta ...

Av Pernilla - 22 februari 2010 15:27

Nej, inte att dricka för att städningen sa bli roligare...att rengöra och descinficera med...så gör Kirsty Alley och det verkar funka, hon har gjort det i 30 år... "Det är giftfritt (nåja) och billigt (nåja). Men köp en billig vodka" Hon säger at...

Ovido - Quiz & Flashcards