Direktlänk till inlägg 21 september 2008

Bild på sjukdomen

Av Pernilla - 21 september 2008 19:00

har tagit en del foton på hur hon ser ut men det är svårt att se riktigt, syns dock tydligt på svullnaden över ögonen.

Finns lite info om sjukdomen på http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=852255

 
 
Ingen bild

kung rune

21 september 2008 21:25

Hej på dig! Visste inte att du hade en blogg...men nu vet jag! Din lilla häst verkar ha en hel del otur. Va trist! Kul ändå att du "tänt till" när det gäller pållar igen! Hörde att hedermannen Zorro ska till Bjästa, ska ta med en morot åt honom nästa gång jag åker ner och tränar! Ha det gott!

 
Ingen bild

Pernilla

21 september 2008 22:36

Haha...otur var det ja...
Ska bli kul att prova AR på Zorro, eller att bara komma ut i skogen och busa lite - Zorro, det är Mannen det! Förresten så älskar han morötter....och Plopp ;-)
Fast morötter e ju aningen nyttigare...

 
Ingen bild

Therese Hübinette

22 september 2008 07:36

Vad tråkigt att din häst fått cancer men ändå skönt att få en diagnos på det hela. Jag vet ju att du tidigare somrar pratat om konstiga symtom på henne. Hoppas att hon blir bättre med medicinering.

Skickar en kram :)

Therese

 
Ingen bild

Pernilla

22 september 2008 11:19

Tack Therese! Jo, skönt att äntligen veta....men om jag bara pratat med uppfödaren tidigare....grrrr....HOn har ju gått med detta länge men det var ju först i sommar det blev akut och hon fick fång, vilket är en av följdsjukdomarna.

Hur mås det annars? Bebis klar snart? *ler*

Kram P

 
Ingen bild

Therese

22 september 2008 16:34

Bebisen är fixerad och klar. Jag väntar bara på att den ska behaga att komma ut. En liten kille blir det. Emilio :) Idag är det tio dagar kvar till BF. Så vi får se när det blir. Hoppas bara att jag slipper gå över tiden. Då kommer jag att bli galen! Ha det bra så länge/Therese

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 11 maj 2011 11:54

Jag tror allt det är dags att blogga lite igen. Snart. Måste bara få lite tid. Och denna vecka är extremt olämplig. Nästa vecka?   ...

Av Pernilla - 11 maj 2011 11:52

Helt ny! Prislappen kvar, den var för liten :-( Nypris 1199:- nu 400:-! En liten gulnad på ett ställe, fläck? vet inte, men inget som stör, ovanför dragkedjan mitt på magen, om man zoomar bilden kan man se den. Regn och vindjacka, i extremt cool och ...

Av Pernilla - 27 april 2010 00:16

Vet egentligen inte hur denna kunde bli så god, men det blev den....underbart god och nyttig!   Pernillas kyckling och grönsaksgryta     1 st Squash 700 gram kycklingfilé 2 st gul lök 2 st Paprika, röd 2 klyfta ...

Av Pernilla - 26 april 2010 11:39

...gjorde jag mitt senaste blogg-inlägg... Då satt jag också här i Bjästa i just det här huset. Då var det under tio dagar när husägaren var utomlands och behövde kattvakt, nu har vi bott här i snart en månad...fyra personer inneboende hos en annan...

Ovido - Quiz & Flashcards