Direktlänk till inlägg 4 mars 2009

Chillar på hotellet

Av Pernilla - 4 mars 2009 18:22

Tro det eller ej men vi har kommit iväg till Sundsvall äntligen! Men för att jag skulle orka var vi tvugna att åka idag och bo över på hotell för att ta Ikea imorgon. Rummet är stort och fint och Wille fick en egen säng:-) Han har just duschat i typ en halvtimme i den stora duschen. Själv har jag vilat i nån timme och Sören har passat på att löpträna. På vägen ner stannade vi för lunch på Höga kusten hotell, så bra mat där! Älgfärsbiff blev det:-) Snart ska vi ut och äta middag :-)

 
 
Ingen bild

Therese

4 mars 2009 18:54

Vad härligt!
Äntligen :)

 
Ingen bild

Linda C

4 mars 2009 23:52

ÅÅÅÅÅÅÅH är inge avundsjuk alls.....

 
Ingen bild

Linda C

4 mars 2009 23:53

Jo glömde smsa dig Zorro ha slut på Musli men han får lite havre så länge tills ni kommer :0)

 
Ingen bild

Linda-li

9 mars 2009 17:25

När kommer bebisen?

 
Ingen bild

Lisa i kubbe ;-)

14 mars 2009 16:00

Lät ju härligt.. Vill oxå till IKEA

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 11 maj 2011 11:54

Jag tror allt det är dags att blogga lite igen. Snart. Måste bara få lite tid. Och denna vecka är extremt olämplig. Nästa vecka?   ...

Av Pernilla - 11 maj 2011 11:52

Helt ny! Prislappen kvar, den var för liten :-( Nypris 1199:- nu 400:-! En liten gulnad på ett ställe, fläck? vet inte, men inget som stör, ovanför dragkedjan mitt på magen, om man zoomar bilden kan man se den. Regn och vindjacka, i extremt cool och ...

Av Pernilla - 27 april 2010 00:16

Vet egentligen inte hur denna kunde bli så god, men det blev den....underbart god och nyttig!   Pernillas kyckling och grönsaksgryta     1 st Squash 700 gram kycklingfilé 2 st gul lök 2 st Paprika, röd 2 klyfta ...

Av Pernilla - 26 april 2010 11:39

...gjorde jag mitt senaste blogg-inlägg... Då satt jag också här i Bjästa i just det här huset. Då var det under tio dagar när husägaren var utomlands och behövde kattvakt, nu har vi bott här i snart en månad...fyra personer inneboende hos en annan...

Ovido - Quiz & Flashcards