Direktlänk till inlägg 28 mars 2009

ok, hörrni....får jag presentera Robbie...

Av Pernilla - 28 mars 2009 18:17

alltså, borta från bloggen läääänge...vid Ikea-resan åkte jag på matförgiftning och ni kan aldrig ana hur dålig jag var...

så av min Ikea-visit blev nada, fast det var å andra sidan inte det största problemet...


jaja...den 12 mars blev jag inlagd på förlossningen sedan mina värden inte visat sig vara de bästa, och med mig tar de inga chanser efter vad som hände sist...


den 19 mars föddes Robbie med planerat snitt. allt gick superbra även om jag innan var helt sönderstucken i händer och armar, såg ut som en narkoman, eftersom jag är så svårstucken. usch.


men ut kom en skrikande liten kille på 3360 gram och 49 cm...så perfekt! kär direkt :-)

fick ligga kvar tills i måndags när vi äntligen fick komma hem.


och han är helt underbar, så snäll och go och fin! dock lite frusen av sig så vi har inte direkt kunnat vara ute nåt ännu, annat än handla mat och så. men det kommer....snart!


nu har jag varit utan han för länge...see you!

 
 
Ingen bild

Therese

28 mars 2009 18:33

Välkommen tillbaka till bloggvärlden. Jag har saknat dig :)

Sen när ni har kommit in i gängerna kan du väl höra av dig för en fika och lekträff. Tiden går så fort så snart får man inte vara mammaledig längre :(

 
Ingen bild

Linda-li

30 mars 2009 10:37

Men gud, GRATTIS! Vilken liten goding, måste komma ut någon dag och hälsa på! Är namnet efter artisten du har en förkärlek till?

 
Ingen bild

Linda C

30 mars 2009 22:47

Man blir ju rakt sugen igen ;0)

 
Ingen bild

johanna

31 mars 2009 19:34

Grattis till lilla bebben.

 
marie

marie

1 april 2009 00:56

så jättesöt. njut av tiden. kram/M :-)

http://www.mariebuhr.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Pernilla

2 april 2009 23:17

Tack alla! Han är underbar, så himla snäll o go!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 11 maj 2011 11:54

Jag tror allt det är dags att blogga lite igen. Snart. Måste bara få lite tid. Och denna vecka är extremt olämplig. Nästa vecka?   ...

Av Pernilla - 11 maj 2011 11:52

Helt ny! Prislappen kvar, den var för liten :-( Nypris 1199:- nu 400:-! En liten gulnad på ett ställe, fläck? vet inte, men inget som stör, ovanför dragkedjan mitt på magen, om man zoomar bilden kan man se den. Regn och vindjacka, i extremt cool och ...

Av Pernilla - 27 april 2010 00:16

Vet egentligen inte hur denna kunde bli så god, men det blev den....underbart god och nyttig!   Pernillas kyckling och grönsaksgryta     1 st Squash 700 gram kycklingfilé 2 st gul lök 2 st Paprika, röd 2 klyfta ...

Av Pernilla - 26 april 2010 11:39

...gjorde jag mitt senaste blogg-inlägg... Då satt jag också här i Bjästa i just det här huset. Då var det under tio dagar när husägaren var utomlands och behövde kattvakt, nu har vi bott här i snart en månad...fyra personer inneboende hos en annan...

Ovido - Quiz & Flashcards