Alla inlägg under mars 2009

Av Pernilla - 2 mars 2009 11:00

...åker vi till Sundsvall för att bo på hotell en natt hela familjen. Vi tänkte ta en minisemester samtidigt som det var ett smidigt sätt för mig att orka gå på Ikea på torsdagen.

Det ska bli mysigt!


Förresten, varför måste man alltid på Ikea så tätt in på en förlossning?

Av Pernilla - 2 mars 2009 10:55

har ni barn som tycker om att måla? jag hittade världens bästa vattenfärger på Åhléns! i små burkar (tyvärr lite för små) där färgen är färdigblandad så man behöver inte kladda med nåt vatten. det är jättemycket pigment i färgerna och fina är de dessutom, eller vad sägs om neonrosa? *ler*


kan verkligen rekommandera dem! typ 40:- inte dryga men riktigt bra, hittade även billiga, bra penslar där.

Av Pernilla - 2 mars 2009 10:49

Natten mot igår hade jag så ont att jag inte sov en enda minut, jag var som i dvala men kunde inte sova. Det är så frustrerande, både smärtan och att inte få sova för att vila från den. Gårdagen blev därför som den blev med mycket vila.


Wille sov med oss inatt, vilket han gör ofta för vi tycker det är så mysigt :-)

Plötsligt, just när S och jag hade somnat (sent), så börjar Wille hosta som bara den, till slut började att kräkas och det rejält...han var helt förtvivlad och vi försökte lugna honom.

Och han hade faktiskt ätit dåligt igår och sa han hade ont i magen innan han somnade, men ville inte äta nåt.

Det blev i alla fall till att byta alla sängkläder och så. Sen kollade vi Rorri Racerbil en stund i sängen innan han somnade om. Sov hela natten och vaknade pigg igen, så jag hoppas det var nåt tillfälligt bara.


Vi hade tänkt åka och kolla in en ridlektion och hälsa på lille fölet och gamle Zorro, men vi får istället ta det easy idag.

Av Pernilla - 1 mars 2009 17:10

handlat till bebis...gosig sovpåse för härliga promenader :-)

Av Pernilla - 1 mars 2009 15:53

Pojkarna Bus äter mellanmål i hästmaten...

Av Pernilla - 1 mars 2009 15:15

20 år är Isabella

Av Pernilla - 1 mars 2009 15:12

det här är bara ett sånt enormt bra tillfälle så jag kan bara inte hålla tyst...hästen är sänkt från 85.000:- till 70.000:-
Stoet heter Jökla frá Vindási och står till försäljning och träning hos Maria Berg på Slätterne Gård (http://www.slatternegard.se/index.php?option=com_content&task=view&id=5&Itemid=6) så där finns nån bild på henne med. Bilderna är tagna en av de första gångerna hon reds efter avvänjningen, hon fick ett stoföl i somras som också är till salu.
Jökla är efter Thorri frá Thufu ee: Orri 

Ett riktigt kvalitetssto! Funkar att rida både som fyr eller femgångare :-) Spattröntgad ua.

Ovido - Quiz & Flashcards