Alla inlägg den 10 februari 2010

Av Pernilla - 10 februari 2010 23:24

Vet Du vad en buzzador är? Jag är en   och det är hur kul som helst! Jag är annars rätt misstänksam mot såna konstiga saker med konstiga namn men tack och lov gjorde jag ett försök som buzzador för nåt år sen.

Kort och gott så får jag prova produktnyheter från olika företag. Jag får saker sända hem till mig, hittills har jag bland annat fått prova hundmat, hundben (nåja, inte jag men hunden har fått prova...), näsdukar, hudcreme, deodoranter, tuggummin, halstabletter mm.

Man får då ett stoooort paket hem med måååånga artiklar som sedan ska testas och utvärderas. Hur enkelt, kul och smart som helst!

Man får produkterna gratis  


Så, alla ni som är intresserade att få prova nya artiklar av olika slag (man får skriva in vad man är intresserad av) hör av er till mig så ska jag skicka mer info och tips och trix som buzzador.

Just nu väntar jag hem ett nytt set av natt- dag- och ögoncreme som ska testas samt nån ny duschcreme från Dove. Superkul!

Hör av er!

Ovido - Quiz & Flashcards