Alla inlägg den 20 september 2007

Av Pernilla - 20 september 2007 22:18

Escapada V betäckte jag i somras med en hingst som står i Vindeln, även han PRE. (of course!)

De gick tillsammans i en jättefin hage alldeles intill Vindelälven, Esca och Habano all alone...perfekt för lite kärleksstunder! Och som det verkar finns det ett litet Habano föl i Escas mage :-)

Esca är den grå hästen och Habano den bruna. Escas far Colibri III är även han brun så det ska bli spännande att det vad fölet blir. Inte alltför vanligt med bruna PRE.


Habano XVII

Född: 2003
Mankhöjd: 162 cm
e: Sedante
u: Danzadora XI
Uppfödare: Juan Montoliu Ortells
Avelsgodkänd av Cria Caballar

Ägare: Malin Olsson

Av Pernilla - 20 september 2007 16:20

Nu gjorde jag det igen!!! jag skulle ladda upp en bild efter att jag skrivit hela mitt inlägg på typ två A4:a och så försvann varenda lite j-la bokstav.

NU lägger jag ner. Inge mer bloggande för min del.


Eller?! hmmm...ska funder till kvällen, bjuder på en bild från vårt hus så länge. Peace!

Av Pernilla - 20 september 2007 15:27

*Suck* mitt första bloggande i världshistorien börjar ju bra...skriver massor massor och vad händer? jo, jag trycker på fel knapp och allt försvinner...


men som Per Elofsson sa: Det är bara att bryta ihop och komma igen!


så mitt första inlägg får bli exakt så här kort.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards