Alla inlägg den 16 oktober 2008

Av Pernilla - 16 oktober 2008 11:41

Tänkte ni alla skulle få se bebisens pappa Jude :-.)

De flesta vet ju redan att Sören inte är pappa, men nästan ingen har sett den verkliga pappan.

Bilden togs i Skövde i somras när han var på en konferens med sin vän från London. Kompisen är till vänster på bilden (den kortare killen) och Jude till höger.



Av Pernilla - 16 oktober 2008 11:28

NU har Wille fått börja på dagis - och han älskar det! fast vem trodde annat? inskolningen är bortgjord, krävdes inte många dagar för den...första gången de hade vila på dagis då han var med så somnade han direkt.

Fröknarna tycker att han är sååå positiv och social :-)

Kul å höra! (nej, tror absoluuuut inte de säger så till alla föräldrar....hahaha)


Idag fick han dock vara hemma för han har ijte vart riktigt pigg senaste dagarna och så har han växtvärk och har haltat stackarn.


Sitter o jobbar lite hemifrån, sen duscha o åka och klippa o göra slingor på Attityd :-) Sen iväg till jobbet och så hemma nån gång vid ettsnåret inatt....trött redan.

Det är jobbigt att jobba sent när man är gravid, åtminstone tycker jag det. Både förra graviditeten och nu.

Men det är ju värt det naturligtvis!!!

Av Pernilla - 16 oktober 2008 00:04

tro det eller ej, veterinär o jag var överrens, kunde inte vara annat än cushings på Nátt. sen kommer provsvaren...*suck* inge cushings...fast egentligen borde jag ju bli glad! hon har inte cancer! men nåt annat mysko som ingen hittar orsak till...grrrr....bättre o piggare nu i alla fall.


förresten - jag ska ha bebis i början av april :-) bra planerat va? jag som alltid sagt att jag vill ha en till vårbebis om jag får...YES!



Ovido - Quiz & Flashcards