Direktlänk till inlägg 14 februari 2010

Löshår på rea, shoppingtips!

Av Pernilla - 14 februari 2010 13:29

För er som är sugen att göra en hårförlängning på ett billigt och bra sätt med jättebra resultat (ok, ska erkänna, har inte provat, bara sett och hört från dem som provat) kolla in denna prisbelönta sida http://www.rapunzelofsweden.se

Företaget med bas i Umeå har fått flera priser och är väldigt seriöst.

Om man köper löshår där men inte kan sätta i själv så finns exvis en tjej från Umeå som åker till Ö-vik med jämna mellanrum och tar på sig att sätta i löshår, vissa frisörer kan fixa det med. Tjejen från Umeå annoserar på Blocket så bara att söka där.

Jag ska prova detta, måste bara spara ihop lite pengar först, vilket inte är så lätt när man snåååålar på mammadagar för att få vara hemma med lillen så länge det går.

 
 
zetterlinden

zetterlinden

14 februari 2010 13:38

Jag ska faktiskt hämta ut mitt löshår jag beställt från rapunzel , ska hämta ut det i veckan (: är så spänd på att se om det är bra , har beställt från andra företag , då håret inte alls haft en bra kvalité.

kram / carolin

http://www.Zetterlinden.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Pernill

14 februari 2010 13:48

Jag tror garanterat du blir nöjd! Det jag har sett har vart riktigt bra och har inte hört nån missnöjd faktiskt :-)
Kram kram

 
Annie

Annie

14 februari 2010 21:19

Tips på en sida till en tjej som har lång erfarenhet av löshår och nu börjat ta in toppkvalitét från olika håll www.kaunis.tumblr.com

http://www.louisha.com

 
Ingen bild

Pia

16 februari 2010 00:13

Hej Pernilla!

Jag har köpt löshår därifrån 2 ggr o är super nöjd med det, min frisör o hennes chef trodde att det var mitt eget...köper det äkta håret som är lite dyrare o med kammar ...heter clip on.Tror inte någon blir missnöjd med det håret.

Kram Pia

 
Ingen bild

Pernilla

16 februari 2010 01:17

Hej Pia! Det var precis det håret jag hade tänkt köpa :-) Sätter du på det själv? Har du köpt genom webbshop eller i butik?
Kram P

 
Ingen bild

Pia

16 februari 2010 11:04

Hej Igen!
Jag bor i umeå så jag var så fräck att jag åkte dit o fick gå på lagret o kolla in precis vilken färg som skulle passa in på min egna hårfärg ...jätte gullig personal....Så när jag var där så gjorde de en beställning åt mig i datorn så det var bara o betala o åka hem o testa :))...Då fanns de på I20 området nu finns de på Ersboda.Jo jag sätter in det själv, sätter ofta in det när jag ska ut på lite party el festligare fester exl bröllop o så...får alltid massa beröm för att jag är så fin i håret :) ingen ser att det är fejk hår...Inte speciellt svårt att sätta dit...har du gjort det några ggr så går det bara av farten....ett av håren brukar jag locka...då tar det längre tid för ditt egna ska lockas o sen löshåret...men det andra som är rakt går fort att sätta dit:)

Lycka till Pernilla

Kram Pia

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 11 maj 2011 11:54

Jag tror allt det är dags att blogga lite igen. Snart. Måste bara få lite tid. Och denna vecka är extremt olämplig. Nästa vecka?   ...

Av Pernilla - 11 maj 2011 11:52

Helt ny! Prislappen kvar, den var för liten :-( Nypris 1199:- nu 400:-! En liten gulnad på ett ställe, fläck? vet inte, men inget som stör, ovanför dragkedjan mitt på magen, om man zoomar bilden kan man se den. Regn och vindjacka, i extremt cool och ...

Av Pernilla - 27 april 2010 00:16

Vet egentligen inte hur denna kunde bli så god, men det blev den....underbart god och nyttig!   Pernillas kyckling och grönsaksgryta     1 st Squash 700 gram kycklingfilé 2 st gul lök 2 st Paprika, röd 2 klyfta ...

Av Pernilla - 26 april 2010 11:39

...gjorde jag mitt senaste blogg-inlägg... Då satt jag också här i Bjästa i just det här huset. Då var det under tio dagar när husägaren var utomlands och behövde kattvakt, nu har vi bott här i snart en månad...fyra personer inneboende hos en annan...

Ovido - Quiz & Flashcards