Direktlänk till inlägg 29 september 2007

Utekväll - yes så fun!

Av Pernilla - 29 september 2007 15:09

Ok, alltså. När var jag ute senast? vad har man på sig? hur mycket dricker man? känner man nån som är ute nu för tiden?

äh, löjliga frågor. hade inte behövt ställa dem.

ute senast - glömt bort

på sig - vad som helst...

dricka - lite mindre än förr

känna nån ute - oh yes!


hade bokat bord på O´Learys med Anna & Magnus, Krisse & Ulf. Supermysigt som vanligt!

Jag var hos mamma innan och hon hjälpte mig som vanligt med håret (tack mamma!)

Wille skulle sova hos henne :-)

Först skjutsade vi ut syster S till Petra för de skulle ummgås lite där innan utgång. sen hann de med en drikn hos Tiger innan också men det är en annan historia....


Anna, Krisse och jag var de enda tjejerna på bygget under middagen. helt otroligt. bara karlar!


hade för övrigt glömt hur det är att stånga sig fram till baren. shit vad irriterande! köpte dock en hel flaska vin på en gång för att slippa köa nåt mer.


hade så himla, himla kul!

dansa järnet!

träffade så många roliga trevliga människor så ni kan inte ana.

när vi skulle åka hem så hade S tappat brickan för att få ut jackan. grrr. sen var det 90 minuters kö till taxi! 90 minuter i regn, fatta!


tog en sväng med Petra, Sofie och gänget på Mc Donalds istället. najs! sen hade jag tur och fick en taxi direkt.

kul var det men jag skulle aldrig palla detta varje helg...


peace!


bilden är på syster S och Tiger vid Ulvö Open i somras

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 11 maj 2011 11:54

Jag tror allt det är dags att blogga lite igen. Snart. Måste bara få lite tid. Och denna vecka är extremt olämplig. Nästa vecka?   ...

Av Pernilla - 11 maj 2011 11:52

Helt ny! Prislappen kvar, den var för liten :-( Nypris 1199:- nu 400:-! En liten gulnad på ett ställe, fläck? vet inte, men inget som stör, ovanför dragkedjan mitt på magen, om man zoomar bilden kan man se den. Regn och vindjacka, i extremt cool och ...

Av Pernilla - 27 april 2010 00:16

Vet egentligen inte hur denna kunde bli så god, men det blev den....underbart god och nyttig!   Pernillas kyckling och grönsaksgryta     1 st Squash 700 gram kycklingfilé 2 st gul lök 2 st Paprika, röd 2 klyfta ...

Av Pernilla - 26 april 2010 11:39

...gjorde jag mitt senaste blogg-inlägg... Då satt jag också här i Bjästa i just det här huset. Då var det under tio dagar när husägaren var utomlands och behövde kattvakt, nu har vi bott här i snart en månad...fyra personer inneboende hos en annan...

Ovido - Quiz & Flashcards