Alla inlägg den 5 oktober 2007

Av Pernilla - 5 oktober 2007 22:02

Kolla in killen som gillar att rida :-)

Hans balans skulle man haft!

Av Pernilla - 5 oktober 2007 21:31

Min lilla, fina Esca :-) Hon var så duktiga idag!

har ju tyvärr ingen hästtransport så allra snällaste Annico har lånat mig en för att träna, och för att ta mig på kurs imorgon!


Idag lastade jag Esca ensam in och ut hur många gånger som helst. Hon bara knallade på som en snäll vovve.

Då ska jag tillägga att jag tränat henne sen hon var föl men de senaste gångerna har vi fått använda lina bakom så därför kände jag att det var dags att träna i lugn och ro igen. Och hon var helt underbar! Hopaps hon är det imorgon bitti också och att hon smittar av sig på Nátt...som verkligen INTE tycker om att åka :-(

Fast det är inte så konstigt med den starten - från Gotland till Ö-vik och hade knappt vart inne på stall innan...oooppps!


Idag klickade jag iväg en beställning på en ThermoBar, dvs ett uppvärmt kar för vatten till hästarna på vinter. MYCKET PENGAR! men fasen så värt det :-)


imorgon är det kurs i Akademisk Ridkonst för Annaclara Olofsson :-)

den som bara hade hennes sits...suck!


over and out!

Ovido - Quiz & Flashcards