Direktlänk till inlägg 22 december 2008

Hjälp en impulshandlare!

Av Pernilla - 22 december 2008 15:41

När jag bestämt mig för att köpa nåt så går det fort - och det går oftast inte att få mig att ändra mig...


Ett av de största impulsköpen jag gjort är ju som bekant Kristinn Bodi - ett bedårande litet hingstföl på Island :-)


Häromdagen bestämde jag mig för att köpa ett Playstation. Har inte haft TV-spel sen Nintendos stordagar och Super Mario, Zelda mm. Det var kul!

 Har inte spelat på år och dar....


Så då satte jag igång surfandet....helst hade jag köpt det dagen innan jag kom på det, typ.


Så nu har jag inhandlat:

Playstation 2 (räcker gott åt mig)

Med extra minneskort.

Fyra handenheter

singstar pop med två micar

singstar r&b

singstar 90´s

Buzz big quiz inkl 4 buzzers


Samt spelen:

SPIDERMAN 2

FIFA 2001

SAGAN OM KONUNGENS ÅTERKOMST

TONY HAWKS PROSKATER 4

TEKKEN 4

COLIN MCRAE 3

BOND EVERYTHIN OR NOTHING

BOND NIGHTFIRE

NEED FOR SPEED CARBON

NEED FOR SPEED MOST WANTED

SPASHDOWN

FIFA STREET 2

PAPARAZZI


Har egentligen ingen aning vad jag kommer få....men det blir nog bra!

Behöver hjälp av er TV-spelsfantaster, vilka spel är bra? Vilka är skit? Gärna andra tips med....ett guitar heroe blir det nog sen med, men tror vi har fullt upp ett tag med ovanstående...


S säger att han inte gillar TV-spel det minsta lilla men jag vet att han gärna fastnar framför det när vi hälsar på nån som spelar...sen är han ju i skuld till mig med efter alla pepparkaks-fadäser...hahaha...eller hur?

 
 
Ingen bild

Linda C

25 december 2008 16:25

Jag har ju spelat en hel de å jag gilla ju spel som typ super marion å lite äventyrs spel så de syns de är en kille som haft ditt spel för de är mest kill spel :0) Men jag gilla ju singstar å Buzz så de är ju 2 kanon bra spel som du kommer att gilla!Lita på att jag kommer å´provspela! Kram!

 
Ingen bild

Pernilla

26 december 2008 18:28

Jepp! det är en kille som haft det, jag gillar också äventyrsspel som du så jag sitter och kollar rea-erbjudanden nu :-)
De spelen som följde med fick jag ju liksom på köpet *ler*

Vi får ta en spelkväll nån kväll, Lindali kanske e sugen att sjunga lite för oss?

 
Ingen bild

Linda C

26 december 2008 22:15

Jaaaaaaaaa de måste vi :0) hon gilla ju Leende guldbruna ögon *s* Ha ha man måste nog vara rätt full om man ska sjunga inför folk... ;0)

 
Ingen bild

Kung Rune

27 december 2008 13:06

ABSOLUT! Numera sjunger jag hellre än bra så att säga men det skulle vara skitkul! Säg bara till!

 
Ingen bild

Pernilla

28 december 2008 13:52

sounds great, då satsar vi på det :-) så måste jag införskaffa en skiva med Leende guldbruna ögon då...

förresten det där med att vara full ska väl inte vara några problem - vi har resurser här hemma ;-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 11 maj 2011 11:54

Jag tror allt det är dags att blogga lite igen. Snart. Måste bara få lite tid. Och denna vecka är extremt olämplig. Nästa vecka?   ...

Av Pernilla - 11 maj 2011 11:52

Helt ny! Prislappen kvar, den var för liten :-( Nypris 1199:- nu 400:-! En liten gulnad på ett ställe, fläck? vet inte, men inget som stör, ovanför dragkedjan mitt på magen, om man zoomar bilden kan man se den. Regn och vindjacka, i extremt cool och ...

Av Pernilla - 27 april 2010 00:16

Vet egentligen inte hur denna kunde bli så god, men det blev den....underbart god och nyttig!   Pernillas kyckling och grönsaksgryta     1 st Squash 700 gram kycklingfilé 2 st gul lök 2 st Paprika, röd 2 klyfta ...

Av Pernilla - 26 april 2010 11:39

...gjorde jag mitt senaste blogg-inlägg... Då satt jag också här i Bjästa i just det här huset. Då var det under tio dagar när husägaren var utomlands och behövde kattvakt, nu har vi bott här i snart en månad...fyra personer inneboende hos en annan...

Ovido - Quiz & Flashcards