Direktlänk till inlägg 7 januari 2010

Sminktips - varning

Av Pernilla - 7 januari 2010 15:17

Hahaha, lät allvarligt med den rubriken...

Jag älskar ju Make Up Stores ögonskuggor och har ju inte hittat några andra som håller samma kvalité och med samma pigment. De är fantastiska!

Men jag provar ändå andra, sist nu från Mary Kay. MUS skuggor har jag som medlem betalat ca 100:- för när jag köpt dem, de från Mary Kay betalade jag 99:- styck för.

Dum som jag var när jag beställde så kollade jag inte storleken, när jag fick Mary Kay skuggorna var de på 1,4 gram jämfört med MUS som är på 3,5 gram...

Färgerna på skuggorna från MK var som förväntat, och helt ok. Men de har inte samma pigment som MUS, de sitter inte lika bra.

Så, jag håller fortfarande MUS som bäst! Jag sviker inte  


  


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 11 maj 2011 11:54

Jag tror allt det är dags att blogga lite igen. Snart. Måste bara få lite tid. Och denna vecka är extremt olämplig. Nästa vecka?   ...

Av Pernilla - 11 maj 2011 11:52

Helt ny! Prislappen kvar, den var för liten :-( Nypris 1199:- nu 400:-! En liten gulnad på ett ställe, fläck? vet inte, men inget som stör, ovanför dragkedjan mitt på magen, om man zoomar bilden kan man se den. Regn och vindjacka, i extremt cool och ...

Av Pernilla - 27 april 2010 00:16

Vet egentligen inte hur denna kunde bli så god, men det blev den....underbart god och nyttig!   Pernillas kyckling och grönsaksgryta     1 st Squash 700 gram kycklingfilé 2 st gul lök 2 st Paprika, röd 2 klyfta ...

Av Pernilla - 26 april 2010 11:39

...gjorde jag mitt senaste blogg-inlägg... Då satt jag också här i Bjästa i just det här huset. Då var det under tio dagar när husägaren var utomlands och behövde kattvakt, nu har vi bott här i snart en månad...fyra personer inneboende hos en annan...

Ovido - Quiz & Flashcards