Direktlänk till inlägg 23 januari 2010

Jag älskar rea! Vilka fynd jag gjorde igår :-)

Av Pernilla - 23 januari 2010 12:07

Igår var jag på stan med pojkarna för första gången på länge. Det var rea överallt och jag gjorde såna fynd! Lycka! Även om allt inte var på rea så var allt fynd:-)

Det första är väl kanske egentligen inget fynd men sånt jag alltid vill ha med när vi åker till Bjästa för att sätta på mormor och morfars grav, och på moster Irenes plats i minneslunden. Nu flyttar vi till Bjästa ett tag så då blir det många promenader till gravarna.

  Hittade två likadana jackor åt pojkarna, Wille fick välja färg och gjorde ett bra val!   Den här fleecejackan hittade jag till lillen, blir perfekt under vårjackan, eller som ensamjacka i sommar.   Stor dagbok behöver jag för att notera allt...   Halva reapriset på Åhléns, nu har vi ju snart ett badkar så...   Så söta, måste bara ha!   Halva repriset igen på Åhlens...340:- eller nåt sånt mot ordinarie 870:- Sånt gillar jag!   Två mössor till Robbie och tre par sockar till Wille.   Och så dagens höjdpunkt, monstertröjan från Lindex som Wille sett i en tidning och velat ha. Just denna färgkombination skulle det vara, fantastiskt fin!  

 
 
Ingen bild

mamsen

24 januari 2010 13:52

Vilka fina grejer du inhandlat ;) nu fick jag ju se monstertröjan också som han berättade om i telefon ;)) cool tröja på cool kille ♥♥♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 11 maj 2011 11:54

Jag tror allt det är dags att blogga lite igen. Snart. Måste bara få lite tid. Och denna vecka är extremt olämplig. Nästa vecka?   ...

Av Pernilla - 11 maj 2011 11:52

Helt ny! Prislappen kvar, den var för liten :-( Nypris 1199:- nu 400:-! En liten gulnad på ett ställe, fläck? vet inte, men inget som stör, ovanför dragkedjan mitt på magen, om man zoomar bilden kan man se den. Regn och vindjacka, i extremt cool och ...

Av Pernilla - 27 april 2010 00:16

Vet egentligen inte hur denna kunde bli så god, men det blev den....underbart god och nyttig!   Pernillas kyckling och grönsaksgryta     1 st Squash 700 gram kycklingfilé 2 st gul lök 2 st Paprika, röd 2 klyfta ...

Av Pernilla - 26 april 2010 11:39

...gjorde jag mitt senaste blogg-inlägg... Då satt jag också här i Bjästa i just det här huset. Då var det under tio dagar när husägaren var utomlands och behövde kattvakt, nu har vi bott här i snart en månad...fyra personer inneboende hos en annan...

Ovido - Quiz & Flashcards