Direktlänk till inlägg 13 december 2009

Julklappstips till flickvännen, mamma eller dig själv :-)

Av Pernilla - 13 december 2009 14:50

Det finns några helt fantastiska hudvårdsprodukter som är helt och hållet rena utan mineraloljor eller annat tjaffs. Produkter som produceras (kokas ihop) hemma i ett kök i Örnsköldsvik. De jag provat har jag blivit enormt positivt överraskad av. Helt ekologiska och giftfria, kan det bli bättre? Ligger dessutom bra i pris=höjdare!

Här finns produkterna och vill du ha dem innan jul gäller beställning senast den 17 december.

http://www.anaalizia.com/

Den här Macadamia-cremen som är en ny produkt för väldigt torr och/eller känslig hy, är helt fantastisk! Har även provat rengöringsmjölken som även helt klockrent tar bort allt smink, även på ögonen. Höjdare!

Just nu har de erbjudande på just de produkterna jag gillar - köp, köp, köp!


Från deras hemsida:

Macadamiacreme

Lite fetare fuktbevarande ansiktscrème. Kan även användas på övriga kroppen om du har torra fläckar!
Till den 31/12 får du 30 ml. RengöringsLotion på köpet!

INNEHÅLLER:
(Renat vatten)Aqua;
(Ekol. macadamiolja)Macadamia tetraphylla;
(Lindblomsglycerin)Tilia Cordata Extract and Glycerine;
(Ekol. rapsolja)Brassica Napus;
(Sheasmör)Vitellaria Paradoxa;
(Veg. emulgator)Sodium Stearoyl Lactylate;
(Aloe vera)Aloe vera;
(Veg. konsistensg.)Cetyl Alcohol;
(Veg. emulgator)Glyceryl Stearate;
(E-vitamin)Tocopherol;
(Konserv.medel)Phenoxyethanol Ethylhexylglycerin;
(Bergaptenfri bergamott)Citrus bergamia;
(Apelsin)Citrus sinensis;
(Lavendel)Lavandula x intermedia.

Pris: 265,00 kr men nu 220,00 kr
  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 11 maj 2011 11:54

Jag tror allt det är dags att blogga lite igen. Snart. Måste bara få lite tid. Och denna vecka är extremt olämplig. Nästa vecka?   ...

Av Pernilla - 11 maj 2011 11:52

Helt ny! Prislappen kvar, den var för liten :-( Nypris 1199:- nu 400:-! En liten gulnad på ett ställe, fläck? vet inte, men inget som stör, ovanför dragkedjan mitt på magen, om man zoomar bilden kan man se den. Regn och vindjacka, i extremt cool och ...

Av Pernilla - 27 april 2010 00:16

Vet egentligen inte hur denna kunde bli så god, men det blev den....underbart god och nyttig!   Pernillas kyckling och grönsaksgryta     1 st Squash 700 gram kycklingfilé 2 st gul lök 2 st Paprika, röd 2 klyfta ...

Av Pernilla - 26 april 2010 11:39

...gjorde jag mitt senaste blogg-inlägg... Då satt jag också här i Bjästa i just det här huset. Då var det under tio dagar när husägaren var utomlands och behövde kattvakt, nu har vi bott här i snart en månad...fyra personer inneboende hos en annan...

Ovido - Quiz & Flashcards