Alla inlägg den 30 december 2009

Av Pernilla - 30 december 2009 16:11

Jag är sedan flera år fast vid iD´s mineralfoundations. Det är super! Men ibland har jag önskat nåt som går snabbare vid tillfällen när man bara vill slänga på sig ett ansikte lite snabbt... Har provat massor men endera är de för täckande eller lägger sig ovanpå eller är svår med färger eller eller...

Så vips hittade jag en som har allt jag önskar, hittade av en slump på ICA Maxi i Umeå som hade den på extrapris 119:-

Max Factors Colour Adapt. Den anpassar sig efter din egen hudton och liksom lägger sig som ett silke över huden...helt underbar! på min hy i alla fall. Jag var tvungen att köpa på mig en extra!

  

Av Pernilla - 30 december 2009 15:43

För alla dina kommentarer och recept :-) Jag noterar...

Ses snart över en kopp kaffe  

Ovido - Quiz & Flashcards