Direktlänk till inlägg 30 december 2009

Smink-tips igen...underlagskräm som håller vad den lovar!

Av Pernilla - 30 december 2009 16:11

Jag är sedan flera år fast vid iD´s mineralfoundations. Det är super! Men ibland har jag önskat nåt som går snabbare vid tillfällen när man bara vill slänga på sig ett ansikte lite snabbt... Har provat massor men endera är de för täckande eller lägger sig ovanpå eller är svår med färger eller eller...

Så vips hittade jag en som har allt jag önskar, hittade av en slump på ICA Maxi i Umeå som hade den på extrapris 119:-

Max Factors Colour Adapt. Den anpassar sig efter din egen hudton och liksom lägger sig som ett silke över huden...helt underbar! på min hy i alla fall. Jag var tvungen att köpa på mig en extra!

  

 
 
Ingen bild

Linda

31 december 2009 16:39

Den ska jag prova =) gott nytt år på er!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 11 maj 2011 11:54

Jag tror allt det är dags att blogga lite igen. Snart. Måste bara få lite tid. Och denna vecka är extremt olämplig. Nästa vecka?   ...

Av Pernilla - 11 maj 2011 11:52

Helt ny! Prislappen kvar, den var för liten :-( Nypris 1199:- nu 400:-! En liten gulnad på ett ställe, fläck? vet inte, men inget som stör, ovanför dragkedjan mitt på magen, om man zoomar bilden kan man se den. Regn och vindjacka, i extremt cool och ...

Av Pernilla - 27 april 2010 00:16

Vet egentligen inte hur denna kunde bli så god, men det blev den....underbart god och nyttig!   Pernillas kyckling och grönsaksgryta     1 st Squash 700 gram kycklingfilé 2 st gul lök 2 st Paprika, röd 2 klyfta ...

Av Pernilla - 26 april 2010 11:39

...gjorde jag mitt senaste blogg-inlägg... Då satt jag också här i Bjästa i just det här huset. Då var det under tio dagar när husägaren var utomlands och behövde kattvakt, nu har vi bott här i snart en månad...fyra personer inneboende hos en annan...

Ovido - Quiz & Flashcards