Direktlänk till inlägg 14 december 2009

Eriks flickvän

Av Pernilla - 14 december 2009 11:42

Noterar att på Facebook finns det minst en grupp med syftet: Hata Eriks flickvän, en av dem, Eriks flickvän gå av scenene, har nästan 12.000 medlemmar....

Hmmm...alltså, nog tycker jag att hon var jävligt pinsam men hur orkar man engagera sig mer än så? Finns ju liksom så många viktiga saker att hellre lägga tid och kraft på.

 
 
Lisette

Lisette

14 december 2009 13:36

Jag har frågat mig sen han har vunnit, vad är det som är så pinsamt egentligen? Hon bara stod där, det förstår jag. Men vad skulle hon göra? Ville han inte ha henne där hade han inte tillåtet att hon kom upp eller dragit upp henne. Han ville väl att det skulle vara deras stund. had ejag varit med i idol så hade jag tagit upp min pojkvän. Vad ska han i publiken att göra? Jag hade tagit upp hela min familj!

Det är ganska retfullt att människor ens orkar skriva att hon är pinsam. Det är nog mer pinsamt. Som sagt förstår jag inte vad hon har gjort för fel. Hon kanske kände sig dum också som stod där bara rakt upp och ner. Det vet vi inte. Ingen har frågat henne. Men hon var där för hans skull och ingen annan.

http://www.lindhekepp.blogspot.com

 
Ingen bild

Pernilla

14 december 2009 18:34

jo nog tycker jag att hon var pinsam, det tycker jag, men aldrig så att jag skulle starta en folkstorm eller så ;-)
men det var ju liksom hans stund och han skulle leverera åt oss, alla tittare. tycker mest hon såg fånig ut som stor där, liksom i vägen. det hade ju vart en sak om hon gått upp och kramat honom och sen typ klättrat ned igen, men som nu - att stanna och liksom störa hans framträdande, nej, ingen höjdare tycker jag. Pappa hans var ju upp och kramade men hade den goda smaken att sen dra sig tillbaka.
men det kanske var så enkelt att hon inte kunde ta sig ner igen? vem vet? *skrattar*
och han drog ju inte direkt upp henne och höll henne kvar där...nej såg snarare ut som om hon ville bevisa nåt, eller så.
och om hon nu kände sig dum att stå där så borde hon ju kunnat göra nåt åt det...
deras stund kommer ju sen, den stunden behöver man inte ha inför hela Sveriges TV-publik ;-)

och VIPS så har jag engagerat mig långt mer än jag någonsin kunnat ana innan...

 
Ingen bild

mamsen

14 december 2009 22:07

Säga vad man vill men nog var det pinsamt att hon inte gick ner igen ;( klart man förstår att hon ville gratta honom ;) men när han sjöng om igen skulle hon gått och satt sig helt klart! Fokus skulle vart på honom helt klart!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 11 maj 2011 11:54

Jag tror allt det är dags att blogga lite igen. Snart. Måste bara få lite tid. Och denna vecka är extremt olämplig. Nästa vecka?   ...

Av Pernilla - 11 maj 2011 11:52

Helt ny! Prislappen kvar, den var för liten :-( Nypris 1199:- nu 400:-! En liten gulnad på ett ställe, fläck? vet inte, men inget som stör, ovanför dragkedjan mitt på magen, om man zoomar bilden kan man se den. Regn och vindjacka, i extremt cool och ...

Av Pernilla - 27 april 2010 00:16

Vet egentligen inte hur denna kunde bli så god, men det blev den....underbart god och nyttig!   Pernillas kyckling och grönsaksgryta     1 st Squash 700 gram kycklingfilé 2 st gul lök 2 st Paprika, röd 2 klyfta ...

Av Pernilla - 26 april 2010 11:39

...gjorde jag mitt senaste blogg-inlägg... Då satt jag också här i Bjästa i just det här huset. Då var det under tio dagar när husägaren var utomlands och behövde kattvakt, nu har vi bott här i snart en månad...fyra personer inneboende hos en annan...

Ovido - Quiz & Flashcards