Direktlänk till inlägg 18 december 2009

Se hit alla med bebis eller små barn!!!

Av Pernilla - 18 december 2009 13:32

Jag har hittat en helt fantastisk nätbutik som har allt sånt som jag tidigare fått skickat efter från Danmark, ekologisk och naturligt godis och mellanmål eller snacks.

När min storkille var liten så beställde vi genom goda vänner som bor i Danmark. Men nu kan man alltså beställa här i Sverige! Så glad är jag och har shoppat loss ordentligt! Det är perfekta förpackningar att ha med i väskan, både som "akut-snacks" men även som mellanmål.


Kolla in alla go´saker på:

http://webbutik.barnmatsbutiken.se/aktuellt?p=3



Jippie!!!

  


  


Ekologiska fruktstänger av enbart torkade bananer och dadlar (och pyttelite rismjöl runt om för att det inte skall kladda). Inga bitar. Varje fruktstång motsvarar ett "fruktmål". För barn från ca 1 år och uppåt. Varje förpackning innehåller 7 stänger. Bild och info från butiken.

 
 
Ida

Ida

20 december 2009 11:05

Hej Pernilla!
Jag har en fråga angående din förra häst Escapada som nu är till salu. Jag är spekulant på henne. Skulle vilja ta frågan över mail så du kan väl maila mig på ida@stallhavang.se så jag får tag på din e-postadress! :)

http://www.stallhavang.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 11 maj 2011 11:54

Jag tror allt det är dags att blogga lite igen. Snart. Måste bara få lite tid. Och denna vecka är extremt olämplig. Nästa vecka?   ...

Av Pernilla - 11 maj 2011 11:52

Helt ny! Prislappen kvar, den var för liten :-( Nypris 1199:- nu 400:-! En liten gulnad på ett ställe, fläck? vet inte, men inget som stör, ovanför dragkedjan mitt på magen, om man zoomar bilden kan man se den. Regn och vindjacka, i extremt cool och ...

Av Pernilla - 27 april 2010 00:16

Vet egentligen inte hur denna kunde bli så god, men det blev den....underbart god och nyttig!   Pernillas kyckling och grönsaksgryta     1 st Squash 700 gram kycklingfilé 2 st gul lök 2 st Paprika, röd 2 klyfta ...

Av Pernilla - 26 april 2010 11:39

...gjorde jag mitt senaste blogg-inlägg... Då satt jag också här i Bjästa i just det här huset. Då var det under tio dagar när husägaren var utomlands och behövde kattvakt, nu har vi bott här i snart en månad...fyra personer inneboende hos en annan...

Ovido - Quiz & Flashcards