Alla inlägg den 4 november 2009

Av Pernilla - 4 november 2009 16:16

Hittade denna coola skjorta på HM när jag var och shoppade med Wille :-)

Han ska ha den på dopet tillsammans med sina super-najsa rocker jeans.

      

Av Pernilla - 4 november 2009 16:04

har helt underbar doftvax från Yankee Candle som jag skulle vilja ha i en ljusstake på väggen på toaletten, så, nån som har nåt ips om vart det kan finnas på nätet? eller i Ö-vik?

tas tacksamt emot...

Av Pernilla - 4 november 2009 15:09

Den här funderar jag på att köpa till Wille i julklapp, han gillar ju musik och skulle passa bra nere i hans "tågrum". Tänkte jag skulle fixa det lite mysigare med, till veckan kanske?

Finns att köpa på www.ellos.se

  

Av Pernilla - 4 november 2009 14:01

har sex lattemuggar, röda med stjärnor på. älskar dem men skulle vilja ha mindre muggar också med stjärnor, jag gillar sjärnor jag...

snälla, nån som vet vart det kan finnas på nätet? eller andra coola muggar.

  

Av Pernilla - 4 november 2009 14:00

söker efter några snygga eller coola eller vackra eller allt-i-ett julgardiner. nån som har tips?

Av Pernilla - 4 november 2009 13:43

Vet inte hur många bodysar jag fick sortera bort som får små med storpojken, alldeles för fort... POP, Molo, Ida T, Esprit...är det klöder man verkligen gillar så vill man ju verkligen ha dem så länge som möjligt.

Men, nu finns det nåt så smart som bodyförlängare :-) I alla möjliga utföranden och färger, helt super! Förlänger tiden man kan ha bodyn och sparar dessutom pengar, kan det bli bättre?


Kolla in tex http://www.onetex.se/Shop/Index.php?iId=262&sReferal=GulaPriserna eller http://www.oslagbart.se/annons/barnsaker-leksaker/12701.html eller varför inte www.tradera.com



Ovido - Quiz & Flashcards