Direktlänk till inlägg 23 februari 2009

Skönhetstips - dagens budget!

Av Pernilla - 23 februari 2009 14:17

jag har ju svårt att hitta bra budgetalternativ till makeup-produkter men nu har jag faktiskt hittat en, Oriflames Eyeliner.

Köpte en brun mest för kul och för att den var nedsatt och jag blev överraskad :-)

Den är enkel att applicera, lite som en tuschpenna, men den sitter också hela långa dagen. Helt perfekt!

Trist bara att inte kunna gå in och köpa den i butik.

89:- kostar den nu, ett kap



Oriflame Beauty Eye Liner Stylo

Avancerad flytande eyeliner som ger extrem färgprecision. Den fina applikatorn ger exakt mängd färg som torkar på bara några sekunder. Uppfräschande formula som förhindrar att eyelinern smular eller bleknar.

 
 
Ingen bild

Carin

26 februari 2009 14:45

Säljer du Oriflame själv...?

 
Ingen bild

Pernilla

26 februari 2009 20:10

Nope, gör inte det...

 
Ingen bild

Linn K

3 mars 2009 23:51

Jag brukar köpa Kanebo sensai's flytande eyelinerpenna, den är superbra! var på rea på soderfin.se nu såg jag, så jag passade på! :-) Dock kostar den typ 170 eller nåt sånt, på rean, men den räcker jättelänge och är sååå bra! man kan få supertunn linje med den, och det gillar jag. Du får berätta sen om oriflames var bra i längden också!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 11 maj 2011 11:54

Jag tror allt det är dags att blogga lite igen. Snart. Måste bara få lite tid. Och denna vecka är extremt olämplig. Nästa vecka?   ...

Av Pernilla - 11 maj 2011 11:52

Helt ny! Prislappen kvar, den var för liten :-( Nypris 1199:- nu 400:-! En liten gulnad på ett ställe, fläck? vet inte, men inget som stör, ovanför dragkedjan mitt på magen, om man zoomar bilden kan man se den. Regn och vindjacka, i extremt cool och ...

Av Pernilla - 27 april 2010 00:16

Vet egentligen inte hur denna kunde bli så god, men det blev den....underbart god och nyttig!   Pernillas kyckling och grönsaksgryta     1 st Squash 700 gram kycklingfilé 2 st gul lök 2 st Paprika, röd 2 klyfta ...

Av Pernilla - 26 april 2010 11:39

...gjorde jag mitt senaste blogg-inlägg... Då satt jag också här i Bjästa i just det här huset. Då var det under tio dagar när husägaren var utomlands och behövde kattvakt, nu har vi bott här i snart en månad...fyra personer inneboende hos en annan...

Ovido - Quiz & Flashcards